اس ام اس جالب

اس ام اس جالب


شما صبح که از خواب پا میشی جمع کردن لحاف تشکت رو ننداز گردن مادرت

نمیخواد جملات فلسفی در وصف مادر بگی :|




اس ام اس جالب


 

به خدا گفتم:

وجدانن من چی کم دارم که یه مخاطب خاص ندارم؟؟!

ندا آمد که:

تو همه چی داری بنده من، این دخترا هستند که لیاقت تورو ندارن :|


اس ام اس جالب



بیست ساله تو بانک برنده نشدیمااا

همین روزاست سفر مکه برندع شیم :|


اس ام اس جالب




ایرانیه میره پاریس .میبینه یه مردی بزنش میگه اون خورشید و افتاب رو میبینی؟
زنه میگه اره
فرانسویه به زنش میگه تو واسم مثل اونا هستی
مرد ایرانی میاد ایران میگه بذار زنمو خوشحال کنم
بهش میگه تو اون خورشید و افتاب رو میبینی؟
زنه میگه پ ن پ مثل مادرت کورم  :|


اس ام اس جالب




خوب خانومااااا
به پایان روز زن رسیدیم،
از حالا میتونین برای شوهراتون صبحانه آماده نکنین،
بدرقشون نکنین،
غذای سوخته جلوشون بزارین،
کم کم مقدمات قهر رو بچینین ....
که روز مرد تو راهه!
ستاد حمایت از پس انداز بانوان.


اس ام اس جالب




سه تا فیش عمره دارم
با بلیط موجهای آبی معاوضه فوری...


اس ام اس جالب


تفاوت دخترها و پسر ها در نظر پرسیدن برای پوشیدن لباس
دخترا:
مامان این لباسم قشنگه:
-آره خیلی قشنگه
-دروغ نگو مامان قشنگ نیست
آجی جونم این لباسم قشنگه؟
-آره عزیزم خیلی خوشکله.
-تورو خدا؟؟؟ دروغ میگید. نه قشنگ نیست.

پسرا:
داداش این تیپم قشنگه؟
-ر... تو تیپت شبیه فامیل دور شدی
-گ... نخور تو. کی از تو نظر
خواست؟؟ همینو میپوشم.


اس ام اس جالب


خبر نگاراعزامی صدا سیما:
حاج خانوم چند تا اولاد دارین؟
پیرزن:5 تا بچه داشتم!
-مگه الان دیگه نداریشون؟
نه مادر،2 تاشون اسیر شدن،3 تاشون مفقود الاثر!
-ماشالله به این شیر زن صبور!
مادر جان کدوم منطقه اسیر یا مفقود شدن؟
2 تاشون دخـتر بودند؛شوهر کردن اسیر شدند
3 تاشون پــسر بودن؛زن گرفتند مفقود الاثـــــر شدند


اس ام اس جالب



همسایمون تازه از حج اومده کل محل بد نگاش می کنن ؟!!
والا مارفتیم تایلند اینطوری نگاهمون نمی کردن


اس ام اس جالب




معیاره جدیده دخترا واسه ازدواج:
اقامون فقط مکه نرفته باشه هیچی دیگه ازش نمی خوام...


اس ام اس جالب




مورد داشتیم که ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻠﻔﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺷﻮ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ
ﺷﻤﺎ ؟؟
ﯾﻪ ﺯﻥ ﺍﻭﻧﻮﺭ ﺧﻂ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ : ﺷﻤﺎ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﺧﻮﺍﻫﺮﺷﻢ ... ﺷﻤﺎ؟؟؟
ﺯﻥ ﻣﯿﮕﻪ :ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ فهمیدم مادرتم .:-):-)


اس ام اس جالب



ﻫﯿﭽﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ
 ﯾﮏ ﺟﺎﺭﯼ ﺯﺷﺖ
 ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﻧﻤﯿﺪﻩ :))


اس ام اس جالب




چند وقته که دیگه احساس خوشگلی نمیکنم..
انگار دیگه برام عادی شده :|


اس ام اس جالب



من یه سوْال دارم
الان اگه یکی به ادم بگه ایشالا بری مکه !! چی باید جواب داد؟
الف- خودت بری مکه
ب- عمه ات بره مکه
ج- هفت جد و آبادت برن مکه
د- هر سه مورد


اس ام اس جالب



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.