جوک های جدید


جوک های جدید شب یلدایی



اس ام اس شب چله , اس ام اس شب یلدا

متن ها و جوک های جدید برای شب چله و یلدا

sms shabe yalda

فرا رسیدن دی ماه ، فصل امتحانات را تبریک می گوییم !

ستاد کوفت سازی شب یلدا

متن ها و جوک های جدید برای شب چله و یلدا

sms shabe yalda

ﻭﺍپﺴﻴﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﻯ پاﻳﻴﺰﺕ ﺑﺨﻴﺮ ﺩﻭﺳﺖ چهارﻓﺼﻞ ﻣﻦ …

یلدا مبارک

متن ها و جوک های جدید برای شب چله و یلدا

sms shabe yalda

بدو که روز کوتاهه

پاییز آخر راهه

هندونه رو آوردی ؟

جوجه هاتو شمردی ؟

زمستون میشه فردا

مبارک باشه یلدا !

متن ها و جوک های جدید برای شب چله و یلدا

sms shabe yalda

من امشب دارم میرم ، فکرن کنم دیگه همدیگه رو ببینیم

منو فراموش نکن و بخاطر تمام بدی هام منو ببخش :(

از طرف پاییز

یلــــــــدا مبـــــارک

متن ها و جوک های جدید برای شب چله و یلدا

sms shabe yalda

امشب جایی نری میخام بشمرمت

.

.

.

جوجو یلدات مبارک :)

متن ها و جوک های جدید برای شب چله و یلدا

sms shabe yalda

سلامتی شب یلدا که وقتی مدرسه میرفتیم فرداش

نصف کلاس حالت تهوع داشتن …

متن ها و جوک های جدید برای شب چله و یلدا

sms shabe yalda

53 میلیارد ثانیه به شب یلدا‎ ‎مانده،

یادتوووووون باشه که من اولین بیکاری بودم که بهتون تبریک گفتم!

دکترم رفتم،گفته فعلا بی خطرم 
                                

                                
                                    <div class= جوک های جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.